✗ ηo lovε ✗
✗ ηo lovε ✗

✗ ηo lovε ✗

♥دوستت دارم♥

فریاد زدم دوستت دارم صدایم را نشنیدی!

اعتراف کردم که عاشقم ، جرم مرا باور نکردی!

گفتم بدون تو میمیرم ، لبخندی تلخ زدی !

از دلتنگی ات اشک ریختم ، چشمهای خیسم را ندیدی!

چگونه بگویم که دوستت دارم تا تو نیز در جواب بگویی که من هم همینطور!

چگونه بگویم که بی تو این زندگی برایم عذاب است ، تا تو نیز مرا درک کنی!

صدای فریادم را همه شنیدند  جز او که باید میشنید!

اشکهایم را همه دیدند!

آشیانه ای که در قلبت ساخته ام تبدیل به قفسی شده که تا آخر در اینجا گرفتارم!

گرفتار عشقی که باور ندارد مرا ،

فکر میکند که این عشق مثل عشقهای دیگر این زمانه خیالیست ، حرفهای من بیچاره دروغین است!

حالا دیگر آموخته ام که کلام دوستت دارم را بر زبان نیاورم ، دیگر اشک نریزم و  درون خودم بسوزم !

اگر دلتنگت شدم با تنهایی درد دل کنم و اگر مردم نگویم که از عشق تو مردم !

اما رفتنم محال است ، عشق که آمد ، دیگر رفتنی نیست ، جنون که آمد ، عقل در زندگی حاکم نیست!

آنقدر به پایت مینشینم تا بسوزم، تا ابد به عشقت زندگی میکنم تا بمیرم !

گرچه شاید مرا به فراموشی بسپاری ، اما عشق برای من با ارزش و فراموش نشدنیست!

♥از یه جایے به بعد...♥

از یه جایی به بعد … 

به همه چیز و همه کس بی اعتنا می شی ، دیگه نه از کسی می رنجی ،نه به عشق کسی دل می بندی .

از یه جایی به بعد …
مرض چک کردن موبایل ات خوب می شه ، حتی یه وقتایی یادت میره گوشی داری ،

دیگه دلشوره نداری که موبایلتو جا بذاری یا اس ام اسی بی جواب بمونه .

از یه جایی به بعد …

دیگه دوست نداری هیچکس رو به خلوت خودت راه بــِـدی حتی اگه تنهایی کلافه ات کرده باشه .

از یه جایی به بعد …

اگه کسی میاد برای تنها نبودنِ خودشه .

از یه جایی به بعد …

وقتی کسی بهت می گه دوستت داره ، لبخند می زنی و ازش فاصله می گیری .

از یه جایی به بعد …

دیگه گریه نمی کنی، فقط یه بغض همیشگی هست که بهش عادت می کنی .

از یه جایی به بعد …

هر روز دلت برای یه آغوش امن تنگ می شه ، اما دیگه به هیچ آغوشی فکر نمی کنی.

از یه جایی به بعد …

دیگه حرفی برای گفتن نداری، ساکت بودن رو به خیلی حرفها ترجیح میدی ، میری تو لاک خودت.

از یه جایی به بعد …

جای دوست داشته شدن ها،توی تن و قلب و فکرت می سوزه.

از یه جایی به بعد …

فقط یک حس داری، حس بی تفاوتی .

نه از دوست داشته شدن خوشحال می شی … نه دوست داشته نشدن ناراحتت می کنه .

از یه جایی به بعد …

توی هیجان انگیزترین لحظه ها هم فقط نگاه می کنی و فقط سکوت میکنی ...

♥خدایــــــا♥


خدایا به حرفهایم گوش بده ...

همین امشبو فقط ...

دلیل این همه درد چیه ..؟

احساس میکنم روحم آتیش میگیره...

  هر لحظه به خاطر این بغض...

منتظر خفه شدنم ...

خدایا دلیل اینها چیه ...؟

خـــــدایـــــــــــــــا ؛

میدونم ایـن روزهــا حرفهـــایم

بوی نــاشـــکری می دهنــد ...

امـــا تـــو ...

بـه حســـاب تنهـــایی و درد دل بگـــذار...!

تمام زندگیم را دلتنگی پر کرده است ...

دلتنگی از کسی که دوستش داشتم...

و ترکم کرد !!!

خــــدایا درد دارم میفهمی؟؟؟

دردهایی که کابوس شبهام...

و حقیقت روزهام شده...

و حسرتی که به قلبم...ماند

خـــــدایـــــــا دلتــنـگم میفهمی؟؟؟

دلتنگی برای کسی که...

فرصت اندکی برای خواستنش

برای داشتنش داشتم ...

این حق من نیست!!!

که به آتش گناهی که...

عشق در آن سهمی داشت

"مرا"

بسوزانند ...

 

♥دلتنــگی♥

دلتــنگی مثـل آتـش زیـر خاکســتر است...
گاهـی فـکرمیـکنی تمــام شده
امــا یکدفعـه...
تمــام وجــودت را آتـش میــزند!








اگـر دلـت گرفـت سکــوت کـن...
ایـن روزهـا هیــچ کس معـنای دلتــنگی را نمی فهمــد







بـاز بــاران بی تــرانه  .  گــریه هـای بی بهـانه  .   مـیخـورد بـرسقـف قلـــبم
یـادم آرد روی مـاهت  .  بـاورت شـایدنبــاشـد  .   کـه دلـم تنـگ است بـرایت





دلتنـگمــ

دل تنگــ یـاری کـه رفتــ

دل تنگــ روزی کـه رفتــ

دل تنگی هـایم را بـرایش فرسـتادمــ ...

امـا جـز سکوت جـواب نـداد...

مـن امـروز از هـر روز دل تنـگــ تـرمــ ...