✗ ηo lovε ✗
✗ ηo lovε ✗

✗ ηo lovε ✗

سلامتی...

سلامتى... خودم که قلبم مثل قبرم فقط جاى یه نفره

 

سلامتی... همه اونایی که تو همین خاک متولدشدن ، جنگیدن و جز همین خاک شدن !

 

سلامتی... دل هایی که واسه هم پرپر میزنن اما همیشه سرنوشت پراشونو قیچی میکنه !

 

سلامتی... اونی که دست هر افتاده ای رو گرفت تا بلند شه اما وقتی خودش افتاد زیر پا لهش کردن

 

سلامتی... پدر مادرایی که از این دنیا رفتن ولی از دلامون هرگز

 

سلامتی... پسری که تیپ و قیافش به روزه، ولی غیرتش مال زمان پدرشه !

 

سلامتی... خودم ؛ چراشو نپرس ، اشکت درمیاد !

 

سلامتی... لبخندی که کمکت میکنه تا برا همه توضیح ندی حالت داغونه !

 

سلامتی... همه رفقایی که نه دنیا عوضشون میکنه و نه من با دنیا عوضشون میکنم !

 

سلامتی... اونایی که خوابشون پریشونه و به جای شب بخیر شنیدن آهنگ غمگین گوش میدن و اونقدر گریه میکنن تا خوابشون ببره !

 

ﺳﻼ‌ﻣﺘﯽ... ﺍﻭﻥ کسی ﮐﻪ ﺷﺎﺩﯼﺷﻮ ﺑﺎ دوستاش ﺗﻘﺴﯿﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﺍﻣﺎ ﻏﺼﻪ ﺷﻮ ﺑﺎ ﺳﯿﮕﺎﺭ !

 

سلامتی... تنهاییم که هروقت بهش خیانت کردم بازم اومد سراغم !!!

 

سلامتی... تمام لحظات شیرین زندگیمون که تا اومدیم لذتشو ببریم یا زود تموم شد یا سریع واسمون تلخش کردن !

 

سلامتی... دل که وقتی می شکنه صداش در نمیاد !

 

سلامتی... هرچی رفیق با صداقته !