✗ ηo lovε ✗
✗ ηo lovε ✗

✗ ηo lovε ✗

♥به سلامــتے...♥


به سلامتے... 

اونایے که هنوز تو شوک رفتن کسے هستن

و نمے خوان باور کنن اونے که رفت باید مے رفت



به سلامتے...

پشه که تو اوج تنهایے

وقتے که مے بینے دیگه هیچکس نیس
میاد زیر گوشت ویز ویز می کنه
میگه غمت نباشه من هستم



به سلامتے...

اونے که نه می تونیم ببینیمش

و نه صداش رو بشنویم ولے بدجورے دلتنگشیم



به سلامتے...

اون نبودن هایے

که هیچ بودنے جبرانشون نمی کنه



به سلامتے...

سرنوشت که نمے شه اونو از سرنوشت



به سلامتے...

اونے که همیشه راستشو می گه



به سلامتے...
همه اونایے که دوسشون داریم و نمی دونن.

دوسمون دارن و نمی دونیم !



به سلامتے...

دیوار نه به خاطر بلندیش

واسه اینکه هیچ وقت پشت آدمو خالے نمی کنه



 به سلامتے...

کسایے که آرامش دیگران

براشون مهم تر از برطرف کردن تنهایے خودشونه

و دلے رو برای خوش گذرونیشون به بازے نمی گیرن



 به سلامتے...

اونایے که دهنشون پر حرفه

ولے اونقد مودب هستن که با دهن پر حرف نمے زنن

و فقط سکوت می کنن



به سلامتے...

آدمایے که وقتے می فهمن چقدر دوسشون دارے

بازم آدم مے مونن



به سلامتے...

آدماے بے کینه که وقتے یکے رو دوست دارن

هرچقدرم اذیتشون کنه
هرچقدرم ناراحتشون کنه

باز یادشون مے ره و دلشون براش تنگ مے شه !



به سلامتے...

اونایے که هرچے سعے مے کنے

که فقط براے یه لحظه بهشون فکر نکنے
فقط یه لحظه اما بازم نمے تونے
این یعنے عشق

پس به سلامتے هرچے عاشـــقه



به سلامتے...

اونایے که خیلے تنهان

نه که نمے تونن با کسے باشن

فقط دلشون نمے خواد با هرکسے باشن



به سلامتے...

قلبے که شکست

اما لبه هاش تیز نشد !



به سلامتے...

مترسک که گفت :

وقتے نمی شود رفت

همین یک پا هم اضافیست



به سلامتے...

اونایے که هم دل دارن و هم معرفت

اما کسے رو ندارن !



به سلامتے...

هر کے درد داره

و هر چے درد داره !



به سلامتے...

خونمون ایران

که هیچ جا خونه خود آدم نمے شه



به سلامتے...

اونے که سیگار نمے کشه

چون یه عمره داره از زندگے مے کشه !



به سلامتے...

کسایے که براے داشتنشون

لازم نیست با سیاست باشے و نقش بازے کنے

همین که یک رنگ باشے کافیه !



 به سلامتے...

کسایے که هیچکس دوسشون نداره

و اونها هم دیگه توقع دوست داشتن رو از کسے ندارن



به سلامتے...

اونایے که قدرشونو ندونستیم

و تو روح اونایے که لیاقت ما رو نداشتن



به سلامتے...

اونے که فکر مے کنیم تونستیم فراموشش کنیم

اما وقتے شب خوابشو مے بینیم کل روز رو پَکریم !



به سلامتے...

دریا

نه به خاطر بزرگیش

واسه یک رنگیش !



به سلامتے...

کرم خاکے نه به خاطر کرم بودنش

به خاطر خاکے بودنش !



به سلامتے...

پل عابر پیاده

که هم مردا از روش رد مے شن هم نامردا



به سلامتے...

کلاغ قصه ها که خسته راهه

و هیچ وقت به خونش نمے رسه



به سلامتے...

سایه

که هیچ وقت آدمو تنها نمیذاره !



و بیشتر به سلامتے اونایے که

دردشون دوا نداره...

غم و غصشون شفا نداره !


♥مـرگ - زنــدگے♥

آن که نامـش زنــدگے بود...

من را

کشـت...

مانـــده ام...

آن که نامـش

مـــرگ

اسـت...

بـامن چه میـــکند...

♥ســاده♥

در “نقاشی هایم” تنهاییم را پنهان می کنم…
در “دلم” دلتنگی ام را…
در “سکوتم” حرف های نگفته ام را…
در “لبخندم” غصه هایم را…

دل من… چه خردسال است !!!
ساده می نگرد !
ساده می خندد !
ساده می پوشد !

دل من…
از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!
ساده می افتد !
ساده می شکند !
ساده می میرد !

ساده...

♥تنـــهایے...♥


تنهایے ،

تاواטּ همه نه هایے است که نگفتم تا دل کسے نشکند !

همه محبتهایے که زیادے هدر دادم تا دلے را به دست آورم !

همه دوستت دارم هایے که جدے گرفتم ...!!

همه سادگے که در این دنیاے هزار چهره خرج کردم !

تنهایے ...

تاواטּ همه خوش بینے هایے است که به دنیا و آدمهاے این روزها داشتم... !

♥گــاهے...♥


گاهے دلم برای خودم تنگ می شود ...
گاهے دلم برای پاکیهاے کودکانه ے قلبم میگیرد ...

گاهے دلم برای باورهـاے گذشــته ام تنگ می شـود ...
گاهے دلم... از کسـانے که ناغـافل دلم را میشکننـد میگـیرد ...

گاهے دلم... از آنهایے که در این مسیر بے انتها آمدندو رفتند خسته می شود ...
گاهے آرزو میکــنم اے کـاش ...
دلے نـبود تا تنگ شود ...
تا خسته شود ...

تا بشکند...

انـسان ها دو دل دارنــد : دلـے که درد می کشــد و پنــهان اسـت و دلـے که می خنــدد و آشـکار اسـت...

♥درد دلــم♥


عـادت نـدارم درد دلـم را ،
به هـمه کـس بگــویم ..! ! !
پس خاکـش میـکنم زیر چـهره ے خندانــم.. ،
تـا هـمه فـــکر کننــد . . .
نـه دردے دارم و نـه قــلبـے...

♥هنـوزم دختـرایے هسـتن که...♥

هنـوزم دختـرایے هسـتن که...

دختـرایے هستن با اینکه خیلیا دلشون رو شکستن ولے هنوز دل شکستن بلد نیستن

دختـرایے هستن که براشون مهم نیست تو خیابون که میرن بقیه

نگاشون کنن و بگن واااے این دختره چقد خوشگله

دختـرایے هستن که وقتے میخوان برن بیرون دوساعت با موهاشون ور نمیرن که بقیه نگاشون کنن

دختـرایے هستن که واسه عشقشون جونشون رو هم میدن

دختـرایے هستن که درسته مرد نیستن ولی از خیلے از مردها مردترن

دختـرایے هستن که تنها هدفشون تو زندگے تیغ زدن پسرا نیست

دختـرایے هستن که تو دلشون یه عالمه غم دارن ولے همیشه سنگ صبور بقیه بودن

دختـرایے هستن که وقتی ناراحتن از دست عشقشون سرش داد نمیزنن فحش نمیدن

حتی بددهنے هم نمیکنن فقط آروم میشینن یه گوشه و گریه میکنن

دختـرایے هستن که هنوز پاکن

دختـرایے هستن که خیلے وقتا به یه تکیه گاه نیاز دارن ولے به هرکس و ناکسے تکیه نمیکنن"

به سلامتے این دختـرا...