✗ ηo lovε ✗
✗ ηo lovε ✗

✗ ηo lovε ✗

♥عشـق پـاکـــ♥

پسر به دختر گفت : دوسم داری؟

اشک از چشمای دختر جاری شد


میخواست بره که پسر دستشو گرفت، اشکاشو پاک کرد و گفت :

اگه دوسم نداری اشکال نداره مهم اینه که من دوست دارم و طاقت دیدن اشکاتو ندارم

دختر سرشو پایین انداخت و گفت : میدونی چیه ؟

من دوست ندارم! من...من بدجوری عاشقت شدم

پسر دستای دختر رو رها کرد و با قیافه ای غمگین از دخـتر جدا شد.

دختر فریاد زد : مگه دوسم نداری ؟چرا داری میری ؟؟

پسر جواب داد : چون دوست دارم میخوام تنهات بذارم.

دختر گفت : فکر کنم شنیده باشی که میگن عاشقی که تنها باشه توی دنیا نمیمونه!!!

تو که دوست نداری من بمیرم هان؟؟؟

پسر گفت اینقد دوستدارم که نمیخوام به خاطرمن مرتکب گناه بشی!
چون میگن عشق یه
جور گناهه.


دختر گفت : اما عشق پاکه !!

پسرفریاد زد : عشق پاک ،دیگه هیچ جای دنیا پیدا نمیشه

و دختر را برای همیشه تنها گذاشت ورفت...



نظرات 1 + ارسال نظر
pesarekhastee دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 14:53 http://pesarekhastee.blogfa.com

سلام مهساخانوم...
ممنون از بازدیدت.....
خیلی زیباست وبتون...لایک داره...
من شومارو لینک کردم اگه خواستین لینک کنین خبرشو بهم بدین...
tnx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد